Dåligt med uppdateringen

men jag har inte haft nnågon data i natt eller i går kväll.

men i går kom min lilla kusin :) så vi åt middag med några i min släckt älskling var med också såklart ! bebisen spydde på mig när jag höll i den mindre mysigt :( men det var ändå jätte mysigt att va med henne hihihi

Efter de åkte vi hem till min farmor och farfar som också bor nära mig , för vi ville sova i deras stuga dom har på tomten , så vi får va lite ensamma hihi :) så vi var där och kollade film och lite så  ! myspys :)

sen i dag så vaknade vi vid 12 som vanligt -.- åt frukost och så , sen satte vi upp stutsmattan :D alltså hemma hos farmor och farfar :) sen åt vi lunch där också , och åkte lite moppe !
nu har vi åkte hem till stefaaaaan :) och här ska jag bara stanna en natt till :( så vi ska ha de extra mysigt i dag :) för i morgon blir det att träffa amanda :)

men nu ska jag och älskling sätta på någon film :)

Pussssssssss <3


kärlek <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback