Det här blir mitt sista

Just nu sitter jag och pratar med älskling på msn :) men jag ska nog gå och sova snart .
jag börjar halv tio i morgon och slutar 13:40 , 3 lektioner som vanligt .
Det skulle verkligen vara skönt att ta moppen till skolan , det tar bara typ 20 minuter , så kommer jag hem på 20 minuter också , slipper hålla på att vänta på bussen, men min moppe går bara att kicka igång, och det är så jobbigt om man ska göra det på färgan så får man inte igång den liksom. så jag väntar nog med att ta moppen tills pappa har lämnat in den på service 

sen så kommer älskling hit vid 6 eller 7 i morgon kväll :) mys ! längtar redan efter honom. fast vi har vart med varan i dag :(
men nu sejer jag Gonatt & Sovgott

Bloggar i morgon igen !



här är en inte så tydlig bild på min moppe !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback