En film senare..

.. det blev inte Snakes on plane. Istället kollade jag på Säg att du älskar mig. Haha, finns det någon fulare film? Då syftar jag på skådespelaren. Hon är så ... humor.. xD "Men hallå.. Vet du hur stor den äh? och hur tjock den äh?" HAHAHA. Bättre skådespelar talanger har jag då aldrig skådat x) Nej nu ska jag inte vara så ;)

Ska ner och göra mig en liten glamorös middag. Det vill säga, nudlar! När man är ensam hemma, med syster, tager man vad man haver. Nuuuudels!    Senare ikväll kanske jag åker till P? Om han inte var upptagen hela kvällen. Det blev lite ändrade planer :) Så får se hur det blir, hoppas hoppas!

Nudlar, here i come!

har desperat försökt få igång det, men icke... Har legat oanvänt i hundra år. Kanske förklarar saken? xD

Osminkad. Så ingen titta-in-i-kameran-bild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback