Fredag .

hej hej !

I går så hade jag det mysigt med älskling , vi firade som sagt 9 Månader tsm .
men i dag vaknade vi vid 10 tiden , och gick upp ett tag senare , jag skulle jallafall hem i dag . för att han ska lana med några kompisar . och jag skulle åka och shoppa med mamma :) men vi ses i morgon igen :D då kommer han hit , för vi ska äta påskmiddag med min släckt typ :) mysssigt ! så sover vi hos mig sen :)

men som sagt var jag och mamma och shoppade , jag hittade..   en skinnjacka, skor, hårfärg, underkläder,plattång och en sak till min älskling som jag inte kan avslöja :) juste ! sen köpte vi lite kläder till min lilla bebis kusin som kommer på måndag :D
jag ska ta kort på allt senare ! 
och i kväll ska jag bara va hemma och inte göra någonting ...

men nu ska jag ner och äta middag , pomesfritt med kyckling :D

Pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback