Fredag+Lördag

Hejsan!

Igår kom som sagt Maria hit. Vi bestämde oss för att åka in till stan och kolla på bio. Det blev filmen remember me. Jag förväntade mig att den skulle suga för jag fattade inte trailern som vi kollade på innan vi drog x) Men filmen var faktiskt riktigt bra! Se värd :) Vi kom hem igen vid 12 och var helt döda så det vara bara direkt i sängen, haha. Sen idag gick vi och solade solarium så nu känner jag mig inte lika blek längre. Är fortfarande blek såklart men ja.. Maria drog vid 2 idag till Stefan, så sen det har jag inte gjort så mycket, data typ... Ikväll ska jag och Frida tjocka oss iallafall! Även fast jag inte borde det.. Shame on me!

Later!

Vi för ett år sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback