Glad påsk !

hej alla glada !

inte haft tid med uppdateringen i dag , fick lite bråttom i morse. jag skulle möta älskling vid 2 :) sen skulle vi åka hem till min farmor och farfar som bor typ 15 minuter ifrån mig med bil :) och äta påskmiddag , det var lite mys sådär. jag och älskling åkte dock hem till mig vid 5 tiden . och nu på kvällrn har vi bara myst :) nu tänkte vi gå ner och äta lite kvällsmacka och te :) uppdaterar i morgon igen !

Pussss

känner att min och andrea's blogg är ganska tråkig för tillf'llet, men vi har lov så det är inte så konstigt !


lite bilder!


dom här söta gubbarna fick jag i mitt kinderägg ! de blå är stefan och den gröna är jag hahah


mina och älsklings påskägg vi har fått :D


älsklings rumpa !

den här kudden fick älskling av mig på våran 9månaders dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback