Glad påsk!

Senare idag ska jag åka på påskmiddag hemma hos min syster Mikaela, trevligt :) Ska då också baxa med mig hem nintendo 64. Haha, sjukt gammalt spel, men dock så roligt! ;)   Pontus åkte hem vid 1 idag. Så hittills har jag hunnit duscha, plattat håret och sminkat mig. Känner att min och Marias uppdatering inte har varit den bästa dom senaste dagarna, hehe. Men som sagt, det är lov och man har annat för sig. Jag sa försöka bli bättre! Promise. Du med Maria, hoppas jag ;)
Äre inte idag man får påskägg förresten? Haha, noll koll. Inte för att jag behöver det med tanke på min godispåse jag har .. x)

Törstig - vatten!
Later!




Kommentarer

  1. Postat av: a g n e s

    2010-04-03 @ 18:24:33
    URL: http://agneshej.blogg.se/

    Fin blogg ! (:

  2. Postat av: Anonym

    2010-04-05 @ 17:33:14
    URL: http://fannileon.blogg.se/

    Rosetten du har på dej är så söt. Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback