Hejsan!

Matteprov idag! VG-MVG provet. OMG! det var ju bara lite svårt?! Jag svara på en fråga! EN! av fem dock, men det var ju a,b,c frågor också.. Gud så pinsamt dålig! Men jag förstår mig verkligen inte på matten.. -.-

Nu är jag iallafall hemma hos älsklingen. Ska sova här idag :) Vi har nyss tagit en varm dusch tsm, och nu ska han plugga lite. Så jag sitter bara och väntar på att han ska bli klar så att vi kan göra nåt roligt sen, det är sååå segt att sitta vid datan verkligen! Men just nu har jag inget annat val. Finns inte så mycke mer att göra. kan alltid försöka läsa klart boken som ska vara färdigläst till på måndag, men det får vänta. Tråkigt!

later!


Kommentarer

  1. Postat av: Ammi

    2010-04-15 @ 20:18:40
    URL: http://aaammii.blogg.se/

    söt bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback