Hola qué tal?

Och till att börja med vill jag säga att Pontus tror att --> ` heter aposang :) hahahahaha

Idag har vi varit i Åkersberga och tjockat godiiiiiis! :) Sumobrottare är min förebild. Eller? sen har vi kollat på disney film och myst :D Efter det somna vi (a) Vakna efter en timme och satte oss vid datan och spela wow, haha! och nyss har vi kollat på Talang 2010. Det var ju lite kul sådär x) Gula gubben for the win! Skämt å sido.

Nu ska jag pussa på min älskling som sitter här bredvid mig och ser vääääldigt söt ut i sin nyklippta frisyr :) 1 år och 4 månader med älsklingen föra några dagar sen (a)<3

(skulle egentligen haft en bild på P, MEN han blev sur på mig så jag tog bort den. Tråkmåns!)

gooooooooodis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback