Hola señoritas!

Ligger i sängen och känner mig grymt fräsch. Sminket är utkletat, mjukiskläder, förkyld, fult hår.. Jaaa, en total katastrof helt enkelt. Men jag är snygg ändå.. Haha! eller inte.

jag är så uttråkad, vet inte vad jag ska ta mig till! Men jag är iallafall taggad på en sak! Den 1 Maj ska jag, pontus, stefan och maria till grönan! Jag har inte varit där sen 2007! :O amazing! annars brukade jag vara där minst 2 gånger varje år, men jag antar att det blev to much tillslut? Som en liten "grönanpaus" helt enkelt xD Haha, nej men så det kommer bli roligt :D

gud vilket roligt inlägg. alla sitter som besatta och läser.


Kommentarer

  1. Postat av: Linn-Lay

    2010-04-14 @ 21:40:57
    URL: http://linnlay.blogg.se/

    Hej hej:D hur har din dag varit i dag då? Ätit någon mjukglass än?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback