Matteprov & orientering

Matteprovet gick väl sådär.. Var ett G-prov, 7 frågor och jag svara på 5. Hoppas på att dom är rätt iallafall, annars kan jag inte få G. Sen efter matteprovet hade vi orientering på idrotten. Gud vad roligt! Det som är så kul! ... eller inte.. Hittade iallafall alla 7 kontroller, inte för att jag gjorde något.. Det var dom jag gick med som läste kartan, hehe jag är inte så bra på det..  Fick sällskap hem av Älskling också. Han stod och väntade på mig i 25 minuter och missade 4 bussar, bara för att vänta på mig, haha sötnos :)

Fick hem skinnjackan som jag beställde från H&M också! Riktigt snygg. Och den kom verkligen i tid! Alldedels för varmt för att ha vinterjackan nu. Höll på att dö av värmeslag idag juh!

Later!


har en sån där fuldag idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback