Morrn morrn!

Vakna precis. Kom hem vid 11 igår från påskmiddagen. Det blev en helt okej kväll :) Snodde som sagt med mig nintendot hem, men det är typ glapp i kontaktintaget i det så det funkar inte som det ska :( Jag som var taggad på Mario Party 3, hahahah. Well well, you can't have it all.. Eller?  Får be morfar laga. Och sen så fick jag mitt påskägg igår, uuuh vad mycket godis jag har i mitt rum nu alltså.. Inte bra.. x)

Vet inte vad som händer idag riktigt, Pontus är fortfarande hos en kompis så blir inte av att träffa honom.. :( Saknar min lilla goseplutt redan (a) men han kommer inte hem förrän på tisdag så.. :/

Får se vad dagen bjuder på idag!
Later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback