PÅSKLOV :D:D:D

hejsan !
inte haft tid att uppdatera i dag , men nu passar jag på när Älskling ändå är på ica .
jag har vart på min prao i dag på salta stänk, men det fanns så lite att göra där , så jag fick gå hem vid halv 2 . sköönt ! sen åkte jag hem till älskling , men han var inte hemma en , så jag somnade , sen vaknade jag när han kom hem av att han hälde vatten på mig ! snällt.. :) verkligen hah
sen så kollade vi lite på tv, hans föräldrar skulle bort ett tag ., så jag ocg stefan fick laga middag i dag , och jaa.... det blev väll sådär xD gick att äta jallafall
och nu är han och köper godis med hans lillebror och hans kompis , till i kväll . vi har ju vart tsm i 9 månader i dag :D . så vi ska ladda ner någon film och bara mysa!
jag ville gå på bio , men det går inga bra filmer just nu som vi inte redan sett . så det blir en mysig hemma kväll !
men ni får ha en mysig kväll , kanske uppdaterar senare
Pussssssss

Älskar dig föralltid <33333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback