så blev det inte..

Skulle tagit halv tolv färjan till älskling, men både han och jag kände att vi skulle däcka direkt när vi kom hem till honom så jag ska åka dit imorgon istället :) funderar på om jag ska kriga upp mig själv vid 6 och sen komma hem till honom och väcka honom ;) moahahah, kan bli mysigt att sen få somna om bredvid honom... :) Kärlek är väll det bästa som finns? Synd för er som inte får uppleva det. Eller synd och synd, ni kanske helt enkelt inte förtjänar kärleken? Hmm, jag undrar vilket "folk" jag syftar på. Jo, dom som tror att dom är bättre än alla andra och trycker ner folk för att dom själva är så sjukt osäkra på insidan. Fyfan säger jag bara. jag tycker synd om er. Ha-ha-ha.

Nej jag är sjukt trött! Ska borsta tänderna och sen hoppa ner i sängen och ringa älskling. Imorgon ses vi, äntligen! :) <3

Det är du och jag, älskling. Jag älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback