Så var den dagen över

Kom nyligen hem från skolan. Håller på att dö av hunger, skolmaten smaka jag-vet-inte-vad, men det är inget positivt. Mamma lagar mat så ingen idé att göra ett litet mellanmål. I-landsproblem säger jag bara.

Så vad händer nu? Ska se om jag orkar göra lite skolarbeten. Ska försöka börja skriva på en samhälle uppsats, sen har jag matteprov på onsdag (fick jag reda på idag!) omg.. och sen... har jag nåt mer att göra.. kommer inte på vad bara.. massa skit helt enkelt!

Dagen började iallafall bra. Vaknade bredvid han-som-är-väldigt-söt-när-han-sover-och-pratar-i-sömnen. Det första han säger är
P: "Jag har också smsat från Madison"
Jag: "Vad sa du?"
P: "Nej, det var inget"
Jag: "Haha älskling, pratar du i sömnen?" (han pratar i sömnen seriöst varenda natt/morgon! så jag är van med det)
P: "Nej"
Jag: "Men vad sa du?"
P: "Ja, du sa ju att du prata med Kalle?"
Jag: "Hahaha älskling! Du pratar visst i sömnen"
P: *ZzzzZzzzZZZzzzZzz*


Haha så här är det alltid, han pratar om helt random saker. Sötnos :)

Bjuder på bilder senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback