Sleeping beauty

Det började med att jag satt inne hos Frida och var social. Eller aa, jag satt framför laptopen, medan hon spelade xbob. Sen kände jag hur skönt det skulle vara att blunda lite. Så jag la mig ner i fosterställning(?) XD och så somna jag, på direkten! Då var väl klockan 4 ungefär. Sen vaknar jag vid 6 igen. Och det första Frida säger är

"Haha du sov i fosterställning, och det såg så roligt ut att jag tog ett kort på dig"
"öööh.. okej?"
"Ja, men mina kamerabatterier var slut så jag lånade din mobil"
"Haha, vafan?"
*kollar mobilen*
"Euuuuuuw, vad fet jag ser ut!"


Jaaa.. jag kunde alltid roat er med att visa bilden, men ärligt talat ser jag ut som en jättebebis. Och det är inte positivt. Men iallafall, jag och älskling la oss och kollade på film för typ.. 2 timmar sen eller nåt? Då blev jag trött igen och somnade i mitten av filmen, sen vaknar jag av att han går upp och stänger av. Är sjukt trött, men P håller mig vaken genom att berätta att han inte kan sova för att han inte är trött. Tillslut blir jag pigg och så ligger vi båda bara där mde tänd lampa i stirrar i taket. Efter en stund hör man lite tyngre andningar, och då har Pontus somnat! Och jag är inte trött längre! Snällt att få mig pigg och sen somna själv... Haha, så nu sitter jag här och tittar på den lilla sötnosen som snoozar så gott i sängen.

Hmmm.. Kanske man ska göra hämnd och väcka honom nu? ;)
Nää, riktigt så elak är jag inte (a)


Huuh, vilket inlägg! Men är man rastlös så är man!
Later!!

Trötter himself, sötis




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback