Var ett tag sen nu ..

Men nu när vardagen börjar komma igen så kommer jag blogga som vanligt ! sen vill jag bara påminna alla om att vi är 2 som har den här bloggen Jag (Maria) och sen Andrea ! för jag har sett att vissa komenterat fin blogg DU har , och det är väldigt störande ...

Men tillbaks till ämnet , jag har verkligen haft något att göra hela tiden på lovet tror jag , så har inte haft tid för bloggen . men kan berätta lite som jag har gjort..
Jag har vart med Andrea , vi har vart på bio :) det var mys , förutom att mitt bankomat kort inte funka ... så vi kunde inte köpa några popcorn eller något att dricka . men filmern var bra så det gjorde inte så mycket.

sen har jag träffat Amanda också :) vi vart i stan och shoppade och så , jag köpte en percing, ett par jens och en blus :) sen åt vi lunch i stan också på en mysig ute servering :)

sen har jag vart med Älskling också :) och vi har gjort massa saker under lovet , som jag inte orkar ta upp just  nu . men nu sitter vi på altanen i solen och dricker kaffelatte :) snart ska vi in och göra lite lunch , men nu ska jag och pussa på älskling :)

hörs senare / Mariaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback