16:31

Pelskling kom nyss hem från skolan. Så vi har precis ätit lite mellanmål eller vad man ska säga ^^. Nu ska ha ut och springa med brorsan, skulle jag också behöva men jag är för lat (a) Sen ska han nog plugga lite och SEN kommer han och gosar med mig :D

Vad har jag gjort idag då?
Suttit vid datan och pratat med Frida i skype och så har vi spelar MW2 :)
Har tagit mig en dusch, väldigt behövligt ska jag säga! Haha kände mig verkligen som en död gris eller nåt. Fresch huh? Kollade också på Svenska Hollywood fruar! Herre min gud vad jag älskar Maria Motazami, haha så jävla skön person! Och jaa.. sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Funderade på att göra engelskan, men nej. Orkar inte! har ju mailat SYV i Vaxholm (som vägrar svara) så jag sitter desperat och väntar på svar som säger "Ja självklart kan jag fixa in dig på ett distansgymnasium. PÅ DIREKTEN!". Jag tål inte skolan, ursch ursch ursch!

- Det var allt för mig -


I lööööve Hello Kitty :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback