17:44

Jag är så jävla trött! Skulle lätt kunna somna nu, om jag la mig ner så att säga. Är helt slut i huvudet! Ska försöka kolla lite på det vi ska kunna till webbdesign provet på torsdag. Orkar inte. Dööööda mig.

Juste! Igår hade jag och P varit förlovad i 4 månader (a) Och imorgon har vi varit tillsammans i 1 år och 4 månader! Är världens lyckligaste med världens bästa pojke <3

Snart är det påsklov också gott folk! På torsdag - 3 dagar kvar! Taggad till tusen!

Nej nu ska jag lyfta på min söta rumpa och gå iväg från datan för att plugga. Jag vet själv att jag kommer ta fram allt jag ska plugga på, börja läsa några rader och sen skita i det. That's me. Not goooood.

Hejdåååååååååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback