18:36

hejhej

jag håller på och kollar runt på hm:s hemsida om det finns något fint att beställa hem , jag har hittat en bikini , jag hade lite svårt vilken jag skulle beställa , men nu har jag bestämt mig :D sen har jag hittat en bh och ett par passande trosor till .

vad mer kan man seja , känner att det här inlägget är lite onödigt , men ville bara skriva av mig lite xD
i morgon blire bowling med klassen i gullmasrplan. kul... verkligen , med min tråkiga klass blir det inte kul någonstans , skönt att man ska byta skola efter sommaren :)

men nu äre mat .

hörs senare , puss


Kommentarer

  1. Postat av: =D

    2010-03-30 @ 18:56:23

    Vart ska du börja och vilken linje?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback