Aloha!

När jag vakna imorse mådde jag illa och hade huvudvärk så stannade hemma från skolan. Mår bättre nu iallafall så går förmodligen till skolan imorgon. Idag har jag bara städat mitt rum och börjat läsa på en bok, "besatt" heter den. Hatar att läsa, men måste göra det eftersom att vi har fått en sån uppgift i svenskan. Sen ska vi redovisa för klassen vad vi läst. Wooh vad intressant, alla bryr sig säkert jätte mycket om min bok och vad jag tycker om den! Neeeeeeeeeeeeeej! Jag bryr mig inte ett skit om vad dom andra har läst för böcker iallafall. Ointressant så det skriker om det.

Nu ska jag fortsätta smsa med älskling. Och snart får vi besök av Petra & Kasper :D

Haha på baksidan står det i en ruta "Varning! Kan skada din nattsömn allvarligt" Ska man tro på det? Let's find out...

Bara lite mascara på överögonfransarna.. och lite trött sådär

man måste våga bjuda på sig själv, eller nåt sånt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback