Bored

Sååå uttråkad. Sitter i skype med Pontus och Tobias. Spelade nyss MW2 med dom, men lacka sönder för att jag är så trött. Och då blir jag lätt på dåligt humör. Inte så pratglad för tillfället så sitter bara och lyssnar på dom två, kul? njää. Ska nog snart springa bort till P's stuga och hoppa ner i sängen. Fyfan vad skönt!

Imorgon är det söndag - bajs. Skola på måndag, tror jag. Om jag orkar. Känns onödigt? Jaja. Vet egentligen inte varför jag skriver att så otroligt ointressant och segt inlägg. Har inget bättre för mig antar jag. Kan tänka mig att 2/10 orkar läsa.

Jaa.. Imorgon kommer jag iallafall bjuda på liter bilder, vilket jag inte gjort idag. Fy fy... Förstår om ni saknar bilder på mitt söta ansikte, men jag ska lägga in nya så fort som möjligt! bara för er skul... haha! nej nu ska jag ta mig en titt på andra bloggar!

Bye suckers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback