Godmorgon !

heeeeeeeeeeej ! 
jag gjorde inte ett ända inlägg i går :O shiiiietttt ! förlåt andrea :D men nu är jag tbx igen :D:D:D
du kan ta bort efterlyst skyllten :) hahahah


men det som hände i går var ju att jag var i skolan som vanligt, sen åkte jag hem till Älskling som jag inte har träffat sen i söndas morgon ! så det var galet myysss !
i går var det ju Andra avenyn också , andrea såg du vet ?

dagena: jo jag gick upp för en timme sen nästan , för Stefan (älskling haha ) skulle åka till skolan med 9 bussen , så jag gick upp med han , och i dag ska jag praoa på saltastänk som jag alltid gör på torsdagar och fredagar . sen sover jag hos stefan i kväll också , mysigt !
men jag uppdaterar direkt när jag kommer hem :D om inte stefan spelar då -.-

ha en bra dag !

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback