Helg!

Äntligen helg!

Kom hem för en liten stund sen. Frida hade precis stekt pannkakor då så tog mig en portion, yummie! Nu väntar jag bara på att klockan ska bli sju så att vi fyra kan åka in till sergel och kolla på Alice i underlandet! Det kommer bli mysigt! :) Snart kommer Pontus hit också, efter bion åker vi väl hem till han och sover antar jag. Får se om jag uppdaterar då. Kanske :)

Två ego bilder!



angående inlägget nedan! :')
Du har alltid varit den bästa vännen jag har haft! Men som sagt har vi inte setts så mycket den senaste tiden..
:( men vi ses allt mer, vilket är jätte roligt! Dem roligaste stunderna i mitt liv har jag definitivt haft med dig, Maria Kaos Palmberg! Jag kommer alltid att finnas här för dig! <3

It's PÄMA forever <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback