Hellu!

Han såklart inte uppdatera imorse eftersom att jag gick upp en halvtimme innan bussen gick x)

Har precis haft webbdesign. Går sakta men säkert framåt med hemsidan. Idag äre fredag gott folk! Helg helg helg :D Längtar efter min gosis sjukt mycket! Så det kommer bli hur mysigt som helst ikväll när han kommer (a)

Om 10 minuter har jag lektion i den här datasalen igen. Grafisk kommunikation. Låter hur tråkigt som helst, men det kan vara roligt. Vi arbetar för det mesta med Pohotshop, och såna där program you know. Däremot är jag hur hungrig som helst! Kommer inte kunna koncentrera mig. Har varit halvt död under webbdesignen också, ser typ suddigt så trött jag är, haha! Helt seriöst - kanske behöver glasögon? :O naaah... :)

Men fyfan vilket segt inlägg. Men eftersom att jag tog tiden att skriva det så publicerra jag det också xD

Hörs när jag kommer hem sweeeeties!

Bilder jag tog under fotolektionen för några veckor sen. Temat var "En dag i Täby"




Bjöd bara på två, men visst är dom snyggiish? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback