Hemma igen ..

HEJ !

I går så kollade jag och älskling på film som jag sa , efter de däckade jag vid typ halv 1 :( snyft :( vi som hade FF och allt , men jag var sjukt trött !
 och i dag vaknade jag av mig själv vid 10 . och min lilla pojke lite senare .
men som sagt skulle jag hem i dag , för att han har prov på måndag så han måste plugga stackarn ,
men vi ses på måndag kväll igen :)

hm det är kommer nog bli den tråkigaste lördag kvällen på länge ,,, FF hela natten och är helt ensam .. kul .. verkligen .. jag som är mörkrädd också , great ! sett för många skräckfilmer i mitt liv !
det är verkligen någonting jag och Andrea har gemensamt ( båda är mörkrädda men älskar skräckfilmer :D )haha

Någor posetivt är att vi kanske ska åka och hälsa på den lilla bebisen i morgon, varför jag sejer bebisen hela tiden är för att hon inte har något namn en , ni bloggläsare kan ju alltid komma med några förslag på gulliga flick namn! :)

men nu sitter jag i mitt rum vid datan och muppar , sitter och tar bilder , och smsar med älskling <3
vet inte vad man ska hitta på , men nu har jag pratat om tilrräckligt , hörs sen !

PussPuss !

lite bilder
var ju bara tvingen att ta kort på mina fina plåster xD



världens bästa & sötaste älskling ever !


en driv bild på mig , nyss, rawr !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback