Hiss& Diss

då kör jag också en lista då :) nu när Andrea gjort nya fina skyltar :)


Att ha pojkvän :det är något av det mysigaste som finns ! bästa som finns , att älska någon !
jag sejer det kort , att ha pojkvän är de bästa som finns ! förutom dom här småbråken som kommer upp ibland . men jag älskar verkligen dig , stefansundberg ! <333333
jag har det alltid bäst med dig ! vi föralltid <33

Påsklov: snart är det påsklov , det ska bli sjukt skönt ! längtar :)

Andrea Älgekrans
jag har aldrig hittat någon som har samma humor som oss , vi har så sjukt många minnen i hop ! om man har alltid lika kul med dig :)




Mensvärk:fyfan sejer jag bara , det är det jobbigaste som finns ! att ens ha mens .. jag totalt DISSAR MEEEEEEEEEEENS OCH MRNSVÄRK !!!
förstör bara...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback