Lördag 18:04

Hejsan!

Kom hem till Älskling för ett tag sen :) Vi är bjudna på fest idag, men jag ska inte gå, orkar inte. Däremot ska Pontus det så jag blir ensam här hemma ett tag.

Igår var vi ju som sagt på bio, och precis som Maria tycker jag att filmen var bra men inte jätte bra som alla säger. Den får 7 av 10. Och idag var jag och Älskling i stan, han skulle till Hollywood och köpa lite kläder. Och han hittade två snygga t-shirts, men tyvärr inga byxor. Själv köpte jag lite smink på Kicks :) 

Nu gick precis älskling så nu sitter jag här i min ensamhey :( haha
Iallafall, lite bilder från igår och idag :)

Puss på min Älskling! :)

Min outfit igår


Elskling och jag! :)

haha, taffsarn!

hihi, min sötnos

och Pontus två snygga t-shirts!
(Den här valde jag :D)



Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback