lördag!

hejsan :)
lite dåligt med uppdateringen för både mig och Andrea , men båda vi har annat för oss en att sitta vid datan när vi är med våra pojkvänner, ellerhur Andrea ? ;)
Men i går blev min och älsklings kväll inte så lyckad, jag kom hem till han vid fem tiden , sen åt vi pizza till middag hehe , vi som försöker att va lite nyttiga , menmen . efter de gick vi till ica och köpte lite gott till fredagsmyset !
sen ladda han ner beck ( i stormens öga ) , men båda somnade under filmen . och vi vaknade inte förens halv 1 ! sen gick vi direkt till sängen och la oss , vi hade legat i hans mysiga soffa och kollat :)
så kvällen blev inte lyckad als , eftersom båda däckade i soffan.
men vi får göra ett nytt försök i kväll haha.
men vi har inte planerat så mycket att göra i dag eftersom stefan har lite plugg att göra "/ , jag ville gå på bio , men det går inga bra filmer just nu ... Alice i underlandet har man ju sett. men vi får helt änkelt se vad som händer :D

ha en bra lördag !

Puss <3
Klicka för att stänga bilden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback