Måndag

Ledsen för min dåliga uppdatering.. igen.. Men har inte haft tillgång till datan faktiskt. Tyvärr. Men iallafall! Idag orkade jag/ville inte gå till skolan, så vaknade vid 10. Sen vid 11 så kände jag att jag kanske ändå skulle dra mig till skolan.. Så kom iallafall till dom två sista lektionerna. Duktigt huh? Nej jag orkar faktiskt inte längre... Men men.. What to do?

Har precis kollat på film, En hondjävuls liv och lustar. Och så till hade jag en B&J, yummie! Om en timme börjar spårlöst på tv. Måste man ju kolla på, man blir ju alldeles lycklig när man se folk hitta sina familjer. Haha :) Och idag har jag träffat älskling en stund. Han kom hit efter skolan och stannade ungefär i en timme sen drog han igen :( Min lilla sötnos, saknar dig redan! Och om 6 dagar har vi varit förlovade i 4 månader (a) OM jag är lycklig med dig, Pontus Engwall! You and me forever and ever babe :)<3

Kan inte påstå att jag har en sån där se-bra-ut-dag, men jag bjuder på den här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback