onsdag !

hej sötnosar !
I dag har jag vart och bowlat med klassen i gullmarsplan, det var väll sådär , ganska kul i början faktist . efter de åkte jag och några i min klass in till stan och åt på donken och kollade lite i affärer:)
efter det åkte jag vidare hem till min Älskling som jag inte träffat sen Söndags ! så det var myssss :D
just nu är han nere på ica med hans lillebror och hans kompis och skulle handla något till i kväll, till mig skulle han köpa en ben&jerrys . söt han är (a)
och om 50 minuter äre AA (andra avenyn) längtar ! man kan verkligen inte sluta kolla nu när det är så spännande ! på 1an klockan 21:00 för er som inte vet !
men nu ska jag kolla lite andra bloggar innan älskling kommer hem igen :) ha en mysig kväll !
Pusspuss
den här söta bilden gjorde älskling till mig i veckan . så j*vla söööött !
"älskar dig också mest av allt i hela världen "!
I morgon har vi 9 månader tillsammans ! :) kommer alltid älska min stefan sundberg ! <3333333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback