PÄMA

hm vart ska man börja , finna så mycket att seja om dig, jag har haft dom roligaste och dom sjukaste minnerna med dig!  vi två tsm hahahahah vad ska man seja " kaos " . alltid någonting som händer xD

kan ju börja med våra sjuka komentarer
Maria (as seriös):
"Vad skulle du göra om jag skämt svimmade och låg här död?"

Andrea:
"ehh...? HAHAHAHAHAHAHA"

Maria:
*tänker efter* .....(fattar inget..???)   lite senare.. :     "HAHAHAHAHAHAHAHA"



haha våra fjortistider tsm


syslöjden och te behöver jag seja mer xD




Päma forever är det sagt !

nu för tiden ses vi inte så mycket längre :( men vi har börjat ses mer :)
jag kommer jallafall ALLTID finnas här för dig när du behöver mig !

PÄMA foever




/ MARIA




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback