tillbaks :D

hejsan sötnosar
bra att andrea uppdaterat jallafall , duktig flicka :D
men jag har bara inte orkar ..
hm , sist var väll i måndas ,
men på tisdagen så skulle jag åka in till waxholm för att hämta mitt legg .. efter de så mötte jag upp älskling , så gick vi och fikade, mysigt :) sen åkte jag hem vid 4 tiden för han skulle till tandläkarn .
sen på onsdagen var jag i skolan , sen åkte jag hem till älsk som jag alltid gör på onsdagar , orkar inte skriva allt vi gjorde.
sen sov jag där tills i dag , och i dag har jag vart på min prao :)
och nu ska vi sätta på en film och mysa :)
jag har inte tagit några bilder dom här dagarna , men det kommer senare :D
puss
här är en bild på en percing jag ska beställa !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback